VanHooters Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 Min favorit uber är.... Darkrai. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kingdom Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 gillar inte han :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 Och Rayquaza är inte någon favorit för mig heller, inte Darkrai heller men han är min favorit uber, jag gillar inte ubers. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kingdom Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 jag tycker inte om det heller men om jag var tvungen att välja en uber så skulle jag valt rayquasa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 Jag tkr inte Mewtwo är en sån uber som de andra. Mewtwo är mer som en legend. Mer naturlig. Oftast de som är svåra o få tag i är ubers. -_- Enligt mig då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kingdom Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 mewtwo är ingen riktig pokemon tycker jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 Det är en speciell legend. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kingdom Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 han är ingen pokemon ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 I spelen är mewtwo en riktig pokemon. På filmen är han däremot en skapad pokemon. Mewtwo är en av världens bästa pokemon och kallas därför ibland för uber(för att se andra bers, kolla min tränarguide). Jag gillar nu när D/P också kommit ut weavile Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kingdom Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 arceus är bättre en mewtwo och den bästa med ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 Arceus är en get. Mewtwo och Deoxys är de bästa. Om du tvivlar på det så kan vi ta en match. Min Deoxys mot din get. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 Jag håller med om att Arceus ser ut som en get, men han är en stark get. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg