Euphoria Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 Arceus ser starka ut inför de svaga ja. Bara svaga säger att ngn är stark. Medan de andra inte klagar. -_- Sluta snacka och hämta er bästa uber så drar vi en match om det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 120 base i varje status=Uber en top 5 lista! 5. Dugtrio! Min meta tyra sweeper. 4. Blissey! Vissa kallar den feg men den är bra) 3. Typhlosion! Bra sunny day sweeper. 2. Weavile! Snabb och fysiskt stark, min favorit sword dances. 1. Jolteon! Snabb och stark, bra battonpasser också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 Ok, Euphoria vi tar en match i morgon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 Jag hoppas du visar upp dig, du har fegat ut i många situationer som den här. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 Detta blir en uber noob mot en bra tränare fight. 90% av de fighterna vinner den bra tränaren. Ville bara informera om det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 Jag hoppas du visar upp dig, du har fegat ut i många situationer som den här.Menar du mig, eller någon annan?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kingdom Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 alltså arceus må inte vara bra på spelen man han är ändå den bästa pokemonen ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 Jag menar dig. Agiyr, var det ett exempel på dina listor eller menar du mig och Mody? I filmerna är Mewtwo den bästa, har du inte fattat det än. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kingdom Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 ja men nån film med arceus har inte kommit än så du vet inte hur stark han är en <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 Inte du heller, så snacka inte så mkt. xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 Nä, jag menade mina favoriter. Är du klar med ditt team Euphoria? Jag menar alla utom den vi pratar om. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kingdom Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 han är den starkaste punkt slut. har mkt favoriter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg