Jaxter Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 Vet någon hur man hittar 3 kostymer där nära thunderplanes...????? HJÄLP Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dante Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 en hittar du i mt.gagazet,djose temple och bikanel island efter det ska du till guadosalam Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tyrant Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 hur får man den i djose templet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredflinta2001 Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 först måste du registrera dej för grävning! du ser en kö! ställ dej där och vänta på din tur! sen gå in i djose temple och prata med Gippal! följ med honom ut! gå neråt tills du ser honom! sen efter ni har pratat! så åk till Bikanel island Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tyrant Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 JAG HAR RICCOS OCH JUNAS SPECIAL DRESS SPEAR MAN VET EJ HUR MAN ANVÄNDER DOM SNÄLLA HJÄLP Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredflinta2001 Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 du måste byta till alla dresspheres du har i en garment grid! om du har någontiong med path så anväönd den! sen e det bara att klä om till en annan dresssphere! sen tryck på R1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tyrant Skrivet 12 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2004 jag fatar nada av vad du sa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 12 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2004 jag tror att man trycker L1 som när man ska byta till vanliga sen trycker man R1 eller R2 eller nåt sånt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tyrant Skrivet 12 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2004 det har jag tästat det går ej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg