Colae Skrivet 17 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2008 5/10 Golfen funkar ju typ inte fast det andra är ganska roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LilleSkutt0 Skrivet 13 April 2008 Rapport Dela Skrivet 13 April 2008 Jag ger Nintendo wii konsollen en 8. Det är roligt för hela familjen och man rör sig mycket. Man skulle skriva vad man tyckte om Wii sports,inte vad man tyckte om Wii konsollen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 13 April 2008 Rapport Dela Skrivet 13 April 2008 Det kanske inte är så kul i längden men kanske just därför man får det med konsolen. Inte något man köper för flera hundra direkt, men det finns där så man kan köra vad wiin har att erbjuda :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fuskarpontus Skrivet 31 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 Hmm... kanske 8 för att jag spelade wii 10 timmar i streck när jag fick det och 7 timmar i streck dan efter...Ville köra mer men fick inte :bah: :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ColdIce Skrivet 31 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 Eller hur när man fick Wii,n spelade manju typ 10-12 timmar men sen blev det tråkigt men som tur som jag hadde så fick jag super mario galaxy med ;) :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
alesam Skrivet 31 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 Jag ger den en 5a spelet är kul tills man har ett nytt wii spel.Jag ger det en 7a väldigt bra gjort förutom att man tröttnar lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ColdIce Skrivet 1 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2008 Jag ger den en 5a spelet är kul tills man har ett nytt wii spel.Jag ger det en 7a väldigt bra gjort förutom att man tröttnar lätt det är inte bra gjort <_< och om det skulle va bra gjort hur bra måste då zelda tp va ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 6/10 Bättre än dom flesta spel som brukar följa med när man köper konsollerna. Helt okej, allt funkar som det ska. Men det är inte bättre än så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.