PotatoHead Skrivet 24 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2007 Jag har precis gjort klart en film i Flash 8 och efter att ha kollat på den några gånger så började jag tycka att den var för liten. Så nu undrar jag om man kan förstora den på något sätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 24 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2007 Ja... ctrl + j Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PotatoHead Skrivet 24 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2007 Men det är bara scenen som blir större,inte allt som finns i den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 25 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2007 Asså... Du kan ju inte bara förstora allting. Det borde du tänkt på innan du gjort filmen att det var för litet. Om du verkligen vill förstora allting: Sätt på onion skin. Använd free transform på alla Frames. KOMMER TA ÅR Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PotatoHead Skrivet 25 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2007 Ja, antagligen. Men då struntar jag i att förstora den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.