Gäst Youx Skrivet 24 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2007 (redigerat) Tja, Ja ska göra ett nytt grupp forum, ska köpa Grupp paket 3, så det kommer finnas 1500, ni behöver inte donera nåt till det för ja köper av mina riktiga pengar, fast senare får ni gärna donera lite så gruppforumet är kvar, Det ska handla om Design, så alla som håller på med, Photoshop, Gimp eller nåt annat Bild program får gärna gå med, Men vad ska man göra i gruppen då? Jo om du har en fråga om nåt av programen så kan du ställa en fråga, Köra Sig Battels Lägga ut din nyaste bild så kanke andra kan kommentera Lägga ut Tutorials Tipsa om bra sidor till fonter Å mkt mkt mera ;) men innan ja skapar Gruppen så vill ja veta på ett ungefär på hur många som vill gå med, så skriv gärna om ni verkar intreserade, skriv INTE om ni inte vill gå med ;) Redigerat 24 Juli 2007 av Youx Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Em0Iz4Atreyu Skrivet 24 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2007 jag är intresserad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stefan_fox Skrivet 24 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2007 kan bli rättså skoj tror jag nog Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhark Skrivet 24 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2007 Räkna med mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 24 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2007 Okej nu är vi några iallfall men får hoppas att fler kommer ;) vill ha 10personer iannan ja skapar Gruppforumet iaf så det blir lite aktivt iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 24 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2007 Räkna in mig ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Koneko Skrivet 24 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2007 vill oxå vara me :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 24 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2007 Bra Rikke ville också vara med men han e avstängd så han kan ej skriva just nu, totalt är vi 7st just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 24 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2007 jag vill gärna också vara med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oske Skrivet 24 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2007 Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! Jag vill go med ! XD fast jag gor med aer jag kommer hem fron polen for att jag har inte gimp haer och musen e totalt cp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 24 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2007 Okej,, det har skett lite ändringar nu, ja ska skapa gruppforumet, men om ca 1-2veckor för ska skulle tydligen till semester nu, men få folk å vilja joina Gruppforumet till ja kommer tillbaks Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 24 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2007 jag e med. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.