Arices Skrivet 24 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2007 Hej jag spelar gta SA:MP.... Det funkar likadant som typ CS man kan välja mällan massa servrar alt från Race,stunt,gangwars och RPG. fårga gärna så svara jag. Nerladnigslänk http://www.sa-mp.com/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arices Skrivet 5 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 inga svar... Om det fins nån som spelar och Gillar RPG servrar spela på den här Namn Compton City RPG IP 85.148.169.38:7777 Hemsida: http://www.comptoncity.co.nr/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst kerex Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 har ett villken av dom laddar man ner det på Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Strawberry1 Skrivet 12 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2007 har aldrig spelar gta sa på internet skulle vara kul och prova på. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sajmon Skrivet 13 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2007 måste man ha själva san andreas också för att kunna spela eller är det bara att ladda ner? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Strawberry1 Skrivet 13 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2007 Det vill inte funka något fel på San andreas Installation Location: vad ska det vara ? :huh: Jag är inte så himla bra på sånt här men hoppas på att ni kan hjälpa mig. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BigGroter Skrivet 14 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2007 sajmon: Ja man måste ha själva San Andreas. Strawberry1:Vet inte riktigt, vart installerade du den? Man ska installera i gta mappen :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VSMH1 Skrivet 20 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2007 Måste man ha sanandreas från affären , ellr kan man ladda ner dt ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BigGroter Skrivet 20 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2007 Spelar ingen roll, men dra inte upp gamla trådar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Aso100 Skrivet 20 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2007 när man installerar mta så ska location vara på gta sa mappen och man behöver inte köpa den från affärer det kan vara crackad också! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg