DragonMaster Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Skrivet 2 Mars 2004 när man klarat de, så ska man tydligen förbi animal village och vidare till en öken.. men det ligger en "valross" i vägen! hur kommer man förbi den?
kimp@n Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Skrivet 2 Mars 2004 vad menar du med valross?eller är det en stengris?iså fall ska du spränga den :P
DragonMaster Skrivet 3 Mars 2004 Författare Rapport Skrivet 3 Mars 2004 det ser ut som en rosa valross. den sover. jag tror att öknen heter yarna desert eller något och ligger i utkanterna av animal village.
Chihuahua Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Skrivet 4 Mars 2004 Snacka med djuren i byn så säger nån att den där tjejen Marin brukar komma och sjunga för dem ibland. Gå till hennes by och snacka med barnen så får du veta att hon är vid stranden. Gå dit och snacka med henne och svara ja på hennes frågor så får du henne med dig. Gå tillbaka till Animal Village med henne och snacka med valrossen så väcker ni den tillsammans.
DragonMaster Skrivet 6 Mars 2004 Författare Rapport Skrivet 6 Mars 2004 ok. men nu så har jag kommit in i anglers tunnel...snälla kan jag få en guide?
Chihuahua Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Skrivet 7 Mars 2004 Orkar inte gå igenom hela grottan, gå in på www.gamefaqs.com och klicka dig fram.
Rekommendera inlägg