Hoppa till innehåll

Funkar Det Att Lyssna/trasportera Brända Skivor?

Scarlet

Rekommendera inlägg

Hejsan! Jag har en fråga. Funkar det att lyssna på brända skivor eller kopiera över/transportera över musiken till ps3 hårddisken?

Jag vågar inte pröva för att jag har ingen lust att få konsollen förstörd för att man kanske missade någon text som det stog

Stoppa INTE in brända skivor, eller nåt sådant.

Är det någon som vet så kan den personen skriva en rad.

Tacksam för svar :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hejsan! Jag har en fråga. Funkar det att lyssna på brända skivor eller kopiera över/transportera över musiken till ps3 hårddisken?

Jag vågar inte pröva för att jag har ingen lust att få konsollen förstörd för att man kanske missade någon text som det stog

Stoppa INTE in brända skivor, eller nåt sådant.

Är det någon som vet så kan den personen skriva en rad.

Tacksam för svar :)

vága lite kompis, Ja det funkar varfor skulle den förstoras ?? pá ps2 gor det att spela upp? Jag transporterar Fràn Min Mp3-spelare, cd skivor , ehm Minneskort frán farsans digital kamera, Softa ;) Det Funkar Juust fiiiine .. ( vissa filer kan inte ps3 läsa upp). Men det kommer att fixas snart när man uppdaterar konsollen.

Redigerat av ErnestoShnake
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...