ggdover Skrivet 25 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2007 Tja! ska skaffa ett nytt psp spel men jag vet inte vilket. Jag har Daxter,Dragonball z shinbudokai, Codedarms och pirates of carribean 2. Jag gillar typ alla spel. försök att hitta ett strategi krigar spel som command & conquer för det skulle bli min dröm enligt psp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 25 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2007 Ett tips för att spara pengar är att inte köpa. Utan att ha ett PSP med FW 1.50. Då kan du spela spel som du laddat hem med tex devhook. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ggdover Skrivet 26 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2007 Just det ja. Jag höll på att greja med det men det blev inget för jag skaffa 360. Sketans tack för att du på minde mig!!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stefan_fox Skrivet 26 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2007 gta kanske är roligt har inte PSP men fundera på att köpa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nisen_cool Skrivet 27 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2007 spara pengar till nytt skall!!! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 30 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2007 Jag tycker du ska ha Custom firmware istället för Devhook, som sagt ladda ner e billigt o smidigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 55_66 Skrivet 30 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2007 Tja! ska skaffa ett nytt psp spel men jag vet inte vilket. Jag har Daxter,Dragonball z shinbudokai, Codedarms och pirates of carribean 2. Jag gillar typ alla spel. försök att hitta ett strategi krigar spel som command & conquer för det skulle bli min dröm enligt psp. Om du vill ha strategi köp Killzone Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 8 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2007 field commander är ett sånt fast den tar rätt mcyket plats på memory sticket Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg