Kevve Skrivet 25 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2007 Hejsan! När jag går in på vissa sidor så kommer blog.byethost.com upp. Då undrar jag om detta är ett virus eller spyware, för mitt antivirus hittar inget. Vet ni hur man kan ta bort detta? Skriv till mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gripen Skrivet 25 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2007 Popar det upp?Ge os 1 bild och beskriv lite mera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AntiVirus Skrivet 25 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2007 Popar det upp?Ge os 1 bild och beskriv lite mera. Ehhh? Vad ska han beskriva om han undrar om det är ett virus? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gripen Skrivet 25 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2007 han skrev ju inte om det va en fil elelr opoput.han skrev ju bara att det va 1 websida.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AntiVirus Skrivet 25 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2007 " Så kommer blog.byethost upp " låter som en popup förfan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 25 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2007 jo, det gör det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 25 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2007 Nej, det är ingen popup... Istället för sidan så kommer blog.byethost.com upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 26 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2007 Men lol.. Det är ju en hostnings sida. Typ den bästa gratis hosten som finns. Det kan vara en användares sida. Eftersom den heter blog.byethost.com. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GripenII Skrivet 26 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2007 Kolla vad han skrev :o Destiny..Hur kan den bästa gratis hosten heta "Byehost.com" ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 26 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2007 byethost.com.. Kanske inte den bästa men bra är den. Har själv min sida där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.