Shaddy Skrivet 25 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2007 Någon som vet var jag kan hitta remake-versionen av Resident Evil till Gamecube? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 25 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2007 Jag har också letat efter det ett bra tag... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 25 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2007 Jag har också letat efter det ett bra tag... Jag surfade runt lite och hittade det på discshop. Det fanns bara ett exemplar kvar, vilket jag beställde B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MartinMilk Skrivet 25 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2007 Nej ja fick beställa den på nätet men nu verkar den inte finnas alls :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 27 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2007 Sett spelet på GAME och Mynt & musik (begagnat) ett par gånger. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 28 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2007 Tråden besvarad, han har beställt det. Låser för att slippa spam. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg