MDS Skrivet 25 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2007 Tjenare, Jag håller på och skapa en ny klan och en officiell hemsida för en cs 1.6 klan för dom som gör sina egna cs maps (och även för dom som vill lära sig göra det för den delen) Om du är intresserad att joina klanen så skika ett privat medelande till mig. PS. söker någon som skulle kunna bli admin på hemsidan och någon till som skulle kunna ha uppe en serv Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AntiVirus Skrivet 25 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2007 Skulle vilja bli kodare på din sida. Kolla in min sida för att se om jag duger. exPklan.2u.se Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
evilguy Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 håller själp på på en hemsida tillex www.roadside.se skulle gärna bli admin på websida kontakta mej på [email protected] om du vill Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst kerex Skrivet 21 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2007 vad då om jag joinar kan du säga hur man gör en cs 1.6 server gratis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimp@n Skrivet 22 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2007 Intresserad av att joina klanen och Lära sig göra maps:) Kerex de finns en guide längst upp i "Half.Life & Half-Life 2 Samt CS" forumet under important topics :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst kerex Skrivet 23 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2007 (redigerat) jag skulle villja joina atså hetter lattino_swe inte lottino_swe Redigerat 23 Augusti 2007 av kerex Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg