Slasktratt Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 Cp8-worm.vrs släpptes på internet den andre mars 21:09.. Cp8 är det farligaste viruset sen SoBigF i höstas.. Uppdatera virus program och ta bort cookies.. läs mer om det på en sida som ni får om ni PM:ar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 Hur tar man bort cookies? Vad är det bra för? Måste man sätta på det igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 Pallar mitt norton Antivirus 2002 det??? du gör mig orolig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 3 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 9587 datorer är sönder nu p.g.a Cp8... Sprider sej snabbt, jag kollade ad-aware idag och det har försökt paja min dator 47 gånger på mindre än ett dyng..kör ad-aware 6.0!! Hittar detHär Nej, tror tyvärr inte att norton räcker till...hämta Ad-Aware istället!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 Jag har Ad-Aware 6.0 men jag vet inte hur det funkar kan du förklara? När man scannar datorn med det hur ser man då vilket som är virus? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 Ååååhhh jäklar och jag som bara har modem! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 3 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 Kör bara start och sen välj smart scan..om den hittar filer ta next då läggs de i karantän och kan inte skada nåt. PS 98 256 Förstörda.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Twix Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 Pallar mitt norton Antivirus 2002 det??? du gör mig orolig jag har också det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 klarar mitt norton anti virus 2003 det?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 Klarar mitt Norton AntiVirus 2004 det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 Klarar mitt Norton AntiVirus 2005 det? Nej..ärligt, hur sprider det sig? Har för mig att jag måste betala för att updatera Antiviruset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 Men finns Norton AntiVirus 2005? jag har det nyaste 2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.