Hoppa till innehåll

Harry Potter And The Deathly Hallows


Gäst alan.shalaji

Rekommendera inlägg

Wohoo, läste just ut den! :D

 

Det bästa ur boken var ju alla kapitlen i Hogwarts. Sen var ju sista kapitlet, 19 years later, också asbra men det var synd att det bara var 4 sidor kort. Jag tycker Dumbledore borde ha berättat att Harry var en Horcrux och att han inte kunde dö när Voldemort levde, för då skulla bara Harry kunna ta livet av sig och ta död på Voldemorts bit av själ och börja leva igen.

Jag tyckte att delen i Hogwarts var det sämsta i hela boken...

Prologen var inte heller något vidare. För lyckligt slut >_>

 

för övrigt heter det epilog, prolog är i början ;)

 

men jag håller med dig, det var ett lite för lyckligt slut. och det var nog en riktig guldgruva för spin offs...

 

Nej, hur kunde jag göra ett sånt fel?!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 47
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

  • 3 veckor senare...

Någon som har läst eller läser boken? Vad tycker ni om den? Själv har jag beställt den och den kommer om cirka 3 dagar :P

 

För er som väntar på den svenska versionen: Den kommer om 117 dagar, 23 timmar och 39 minuter (http://www.harrypotter.nu/)

Så ni kommer att få vänta ett tag

 

Innan ni postar vill jag bara påminna er: SPOILA INTE! Om ni vill säga en spoiler så säg det inom en sån dära spoilerruta. Om någon spoilar mig så sliter jag ut dennes hjärta och matar det till en get. Allvarligt...

j*vla bög jävel palla verkligen läsa hharry potter! hahaha De va de roligaste ja hört!!!!!!!!!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Jag har precis läst klart boken. Jag gillar aldrig att läsa ut en bok, då allt tar slut -_- Känner nästan att jag kunnat sluta läsa boken någonstans vid mitten ;)

 

Jag ska inte posta några spoilers för det finns inte så mkt att prata om på det området. Jag längtar verkligen tills denna bok filmatiseras :P Och det säger jag bara: DEN SOM LADDAR NER FILMEN NÄR DEN KOMMER UT ISTÄLLET FÖR ATT SE DEN PÅ BIO ÄR EN IDIOT lol. Men vi har fortfarande en film kvar innan dess:)

 

Nu känner jag mig typ deprimerad av att ha läst ut boken och veta att det var sista gången lol. Får hitta en ny bok snabbt som f*n :D

Redigerat av Mega93
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Någon som har läst eller läser boken? Vad tycker ni om den? Själv har jag beställt den och den kommer om cirka 3 dagar :P

 

För er som väntar på den svenska versionen: Den kommer om 117 dagar, 23 timmar och 39 minuter (http://www.harrypotter.nu/)

Så ni kommer att få vänta ett tag

 

Innan ni postar vill jag bara påminna er: SPOILA INTE! Om ni vill säga en spoiler så säg det inom en sån dära spoilerruta. Om någon spoilar mig så sliter jag ut dennes hjärta och matar det till en get. Allvarligt...

j*vla bög jävel palla verkligen läsa hharry potter! hahaha De va de roligaste ja hört!!!!!!!!!

 

Vad har du för hjärnproblem?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Någon som har läst eller läser boken? Vad tycker ni om den? Själv har jag beställt den och den kommer om cirka 3 dagar :P

 

För er som väntar på den svenska versionen: Den kommer om 117 dagar, 23 timmar och 39 minuter (http://www.harrypotter.nu/)

Så ni kommer att få vänta ett tag

 

Innan ni postar vill jag bara påminna er: SPOILA INTE! Om ni vill säga en spoiler så säg det inom en sån dära spoilerruta. Om någon spoilar mig så sliter jag ut dennes hjärta och matar det till en get. Allvarligt...

j*vla bög jävel palla verkligen läsa hharry potter! hahaha De va de roligaste ja hört!!!!!!!!!

 

Vad har du för hjärnproblem?

 

*Mega93 motstår att svara på frågan då han är en varning från att bannas* :angry:

 

Vi får bara lita på att moderatorerna tar bort inlägget (i någon snar framtid om vi har tur).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...