Gäst Kabby Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 Wohoo, läste just ut den! :D Det bästa ur boken var ju alla kapitlen i Hogwarts. Sen var ju sista kapitlet, 19 years later, också asbra men det var synd att det bara var 4 sidor kort. Jag tycker Dumbledore borde ha berättat att Harry var en Horcrux och att han inte kunde dö när Voldemort levde, för då skulla bara Harry kunna ta livet av sig och ta död på Voldemorts bit av själ och börja leva igen. Jag tyckte att delen i Hogwarts var det sämsta i hela boken... Prologen var inte heller något vidare. För lyckligt slut >_> för övrigt heter det epilog, prolog är i början ;) men jag håller med dig, det var ett lite för lyckligt slut. och det var nog en riktig guldgruva för spin offs... Nej, hur kunde jag göra ett sånt fel?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 Ska kanske köpa den engelska för att fjäska för min engelskalärare. Men bara om jag orkar... xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 9 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2007 Men åå, fanns det ett sånt här ämne? Måste kolla in på Allmänt lite mer.. Läste ut boken i Måndags och tkr att det var den bästa boken hittils. Håller med om att det sista kapitlet och Hogwarts var bäst ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
runrun143 Skrivet 27 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2007 haaaaahaaaa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 28 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2007 Läste tyvärr ut den på midre än 24h (seriöst!) och nu har brosket i min tumme blivit lite segare ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Niclaz91 Skrivet 28 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2007 Någon som har läst eller läser boken? Vad tycker ni om den? Själv har jag beställt den och den kommer om cirka 3 dagar :P För er som väntar på den svenska versionen: Den kommer om 117 dagar, 23 timmar och 39 minuter (http://www.harrypotter.nu/) Så ni kommer att få vänta ett tag Innan ni postar vill jag bara påminna er: SPOILA INTE! Om ni vill säga en spoiler så säg det inom en sån dära spoilerruta. Om någon spoilar mig så sliter jag ut dennes hjärta och matar det till en get. Allvarligt... j*vla bög jävel palla verkligen läsa hharry potter! hahaha De va de roligaste ja hört!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 9 September 2007 Rapport Dela Skrivet 9 September 2007 (redigerat) Jag har precis läst klart boken. Jag gillar aldrig att läsa ut en bok, då allt tar slut -_- Känner nästan att jag kunnat sluta läsa boken någonstans vid mitten ;) Jag ska inte posta några spoilers för det finns inte så mkt att prata om på det området. Jag längtar verkligen tills denna bok filmatiseras :P Och det säger jag bara: DEN SOM LADDAR NER FILMEN NÄR DEN KOMMER UT ISTÄLLET FÖR ATT SE DEN PÅ BIO ÄR EN IDIOT lol. Men vi har fortfarande en film kvar innan dess:) Nu känner jag mig typ deprimerad av att ha läst ut boken och veta att det var sista gången lol. Får hitta en ny bok snabbt som f*n :D Redigerat 9 September 2007 av Mega93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kokkaburra Skrivet 9 September 2007 Rapport Dela Skrivet 9 September 2007 Någon som har läst eller läser boken? Vad tycker ni om den? Själv har jag beställt den och den kommer om cirka 3 dagar :P För er som väntar på den svenska versionen: Den kommer om 117 dagar, 23 timmar och 39 minuter (http://www.harrypotter.nu/) Så ni kommer att få vänta ett tag Innan ni postar vill jag bara påminna er: SPOILA INTE! Om ni vill säga en spoiler så säg det inom en sån dära spoilerruta. Om någon spoilar mig så sliter jag ut dennes hjärta och matar det till en get. Allvarligt... j*vla bög jävel palla verkligen läsa hharry potter! hahaha De va de roligaste ja hört!!!!!!!!! Vad har du för hjärnproblem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 10 September 2007 Rapport Dela Skrivet 10 September 2007 Någon som har läst eller läser boken? Vad tycker ni om den? Själv har jag beställt den och den kommer om cirka 3 dagar :P För er som väntar på den svenska versionen: Den kommer om 117 dagar, 23 timmar och 39 minuter (http://www.harrypotter.nu/) Så ni kommer att få vänta ett tag Innan ni postar vill jag bara påminna er: SPOILA INTE! Om ni vill säga en spoiler så säg det inom en sån dära spoilerruta. Om någon spoilar mig så sliter jag ut dennes hjärta och matar det till en get. Allvarligt... j*vla bög jävel palla verkligen läsa hharry potter! hahaha De va de roligaste ja hört!!!!!!!!! Vad har du för hjärnproblem? *Mega93 motstår att svara på frågan då han är en varning från att bannas* :angry: Vi får bara lita på att moderatorerna tar bort inlägget (i någon snar framtid om vi har tur). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keylogger Skrivet 10 September 2007 Rapport Dela Skrivet 10 September 2007 läste ut den för ett tag det slutade för fort tyckte jag iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 11 September 2007 Rapport Dela Skrivet 11 September 2007 läste ut den för ett tag det slutade för fort tyckte jag iaf Jo, jag skulle gärna läst lite mer om hur det var efter att Voldemort dött . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 12 September 2007 Rapport Dela Skrivet 12 September 2007 Läst.. Den var rätt ok, inte så bra slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.