stefan_fox Skrivet 26 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2007 (redigerat) hej jag håller på med en hemsida har skapat en layout men vet inte vad jag ska göra härnäst. Layouten är skappad i photoshop och ser ut så här http://nyx.bogg.org/files2/56x76_Hemsida_copy.gif . Jag kan inte så mycket html och så men förstår att man måste hålla på med något sånt. Skulle hälst vilja ha en video som visar hur jag ska gör next Tackar för alla svar Redigerat 26 Juli 2007 av stefan_fox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 26 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2007 nice.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaitan Skrivet 26 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2007 Antingen kodar du den med en j*vla massa tabeller (lättast för nybörjare). Eller så använder du några divs + css. PS. Abote me :) DS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mega Skrivet 26 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2007 du har stavat fel på abote me det stavas about me Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaitan Skrivet 26 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2007 Ja, han skulle ju knappast ha märkt det om du inte postade... :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stefan_fox Skrivet 26 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2007 hehe nä det hade jag inte :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Punkmantic Skrivet 26 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2007 Inte han som stavat fel, han har tagit templaten så det är designaren av templaten som har stavat fel.. Så ska du också lägga in Copyright till den som gjorde Templaten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stefan_fox Skrivet 26 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2007 Inte han som stavat fel, han har tagit templaten så det är designaren av templaten som har stavat fel.. Så ska du också lägga in Copyright till den som gjorde Templaten ja men eftersom den var gratis så spelar det ingen roll eller ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Punkmantic Skrivet 26 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2007 Jo det gör det. Copyright har man när man skapar något. Olagligt och ta bort hans copyright från sidan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stefan_fox Skrivet 26 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2007 men åh det är jag som gjort den i photoshop och han har gjort en video och vissar hur man gör så man kan göra en egen är det olagligt då eller Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 27 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2007 Slica! www.good-tutorials.com läs sök på slice och kolla tutorialsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g1zm0 Skrivet 27 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2007 snygg sida :D :D :D :D :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.