Hoppa till innehåll

Bästa Bärbara Konsollen ?


Rösta  

97 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

  • Svar 38
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gillar DS men den har inte så många bra spel, det är enda nackdelen.

Kallar du;

The Legend of Zelda Phantom Hourglass

Final Fantasy III

Mario Kart DS

New Super Mario Bros

Super Mario 64 DS

Bleach DS (import)

Jump! Ultimate Stars (import)

Phoenix Wright-spelen

Pokémon D/P

Resident Evil DS

Elite Beat Agents

Castlevania-spelen

Animal Crossing Wild World

Hotel Dusk

Another Code: Two Memories

Advance Wars Dual Strike

Tetris DS

Metroid Prime Hunters

Sonic Rush

Meteos

Dementium - The Ward

Medal of Honor DS

m.fl för dåliga?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gillar DS men den har inte så många bra spel, det är enda nackdelen.

Kallar du;

The Legend of Zelda Phantom Hourglass

Final Fantasy III

Mario Kart DS

New Super Mario Bros

Super Mario 64 DS

Bleach DS (import)

Jump! Ultimate Stars (import)

Phoenix Wright-spelen

Pokémon D/P

Resident Evil DS

Elite Beat Agents

Castlevania-spelen

Animal Crossing Wild World

Hotel Dusk

Another Code: Two Memories

Advance Wars Dual Strike

Tetris DS

Metroid Prime Hunters

Sonic Rush

Meteos

Dementium - The Ward

Medal of Honor DS

m.fl för dåliga?

 

 

 

Först vill jag tilläga att DS är en bra spelmaskin men jag kanske menade 10, 15, 20, 30, 50 är bra och resten dåliga.

du skrev 22 exempel varav 2 spelserier.

 

The Legend of Zelda Phantom Hourglass: Ja det är ett bra spel, jag har blivit uppvuxen med Zeldaspelen så jag måste gilla det här också.

Jag gillar spelets unika spelupplägg med touchscreenen, men det håller ändå inte samma klass som tex OoT, Alttp mm.

Final Fantasy III: Känns inte lika rolig som andra FF spel, men håller ändå hög klass.

Mario Kart DS: Gillar inte Mario kart på bärbara konsoller, men jag har spelat MKDD i 5 år och är en av de bästa i Sverige, så jag har mina anledningar till att inte gilla spelet.

New Super Mario Bros: Är också ett bra spel men inte lika roligt som klassiska SMB spel, därför gillar jag inte det här spelet till 100 %.

Super Mario 64 DS: det här spelet har jag spelat mest av alla DS spel jag rår om, men när jag var liten var SM64 på Nintendo 64 ett av mina favoritspel.

På DS känns det inge roligt att spela det när jag redan spelat över 100 timmar på klassikern så känner man ingen lust att börja om från början, när spelet saknar den gamla spelkänslan som fanns i de äldsta 3d spelen.

Bleach DS (import): Har inte spelat så mycket av spelet(bara en gång) och måste säga att det var ett mycket bra fight spel.

Jump! Ultimate Stars (import) Inte spelat ännu.

Phoenix Wright-spelen: Jag gillar inte spelupplägget av att sitta i rättegångar och försöka komma vidare, spelet bjuder inte på några roliga höjdpunkter.

Pokémon D/P: Inte lika roligt som de gamla Pokemon spelen, som jag har spelat i över 1000 timmar.

Resident Evil DS:Ett bra spel, inga negativa saker som jag kan komma på direkt.

Elite Beat Agents: Hyffsat spel, helt okej.

Castlevania-spelen: Castlevania är en bra spelseri, och de som är till DS är de bästa spelen till DS.

Animal Crossing Wild World: Ett bra spel, en av de klart bättre till DS.

Hotel Dusk: inte spelat ännu

Another Code: Two Memories: tråkigt

Advance Wars Dual Strike: hyffsat

Tetris DS: tetris är inte en höjdare för mig, men det är ett bra tidsfördriv om man har tråkigt.

Metroid Prime Hunters: Jag föredrar Metroid som 2d men det funkar som 3d ändå, och jag gillar det spelet.

Sonic Rush: Helt klart ett bra spel.

Meteos: tråkigt

Dementium - The Ward: inte spelat.

Medal of Honor DS: inte testat.

 

4 st hade jag inte testat, men du tog med dem som är högst rankade på topplistan så vill du att jag ska kommentera resten av alla DS spel nu?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...
  • 3 veckor senare...
  • 3 veckor senare...
 Dela

×
  • Skapa ny...