Westkust Skrivet 26 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2007 Vilka skillcapes har ni? Jag har fletching och woodcutting! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 26 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2007 Inga, fastän jag är lvl 106. Jag pallar inte skaffa 99 på nåt asså.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst WarMonkey90 Skrivet 29 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2007 (redigerat) Jag har Prayer capeStrength cape, Attack cape, Defence cape och Hp cape. Samt fire cape men det är ingen skill cape ;) Redigerat 29 Juli 2007 av WarMonkey90 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Punkmantic Skrivet 29 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2007 Jag har Prayer capeStrength cape, Attack cape, Defence cape och Hp cape. Samt fire cape men det är ingen skill cape ;) Japp, warmonkey har det >_< Har varit med i hans klan innan Iallafall, jag har, attc, str, def, prayer, quest, range Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vomiteye Skrivet 30 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2007 Ojdå :o Här har vi vi några riktiga RuneScape fantaster :P Själv har jag inget riktigt bra main med bra skills, har istället satsat alla mina 25 mil på min range staker med 1 def, prayer, str, attk och magic, 65 range atm, ska bli 70. Jag hade tänkt använda denna taktiken: Först spec me Dark Bow, sen byta till Dragon darts. Jag anvädner, fury, robin, rangers, blk d hide vambs + chaps. Låter de bra ? Endast 1337s får svara ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Punkmantic Skrivet 1 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2007 Ojdå :o Här har vi vi några riktiga RuneScape fantaster :P Själv har jag inget riktigt bra main med bra skills, har istället satsat alla mina 25 mil på min range staker med 1 def, prayer, str, attk och magic, 65 range atm, ska bli 70. Jag hade tänkt använda denna taktiken: Först spec me Dark Bow, sen byta till Dragon darts. Jag anvädner, fury, robin, rangers, blk d hide vambs + chaps. Låter de bra ? Endast 1337s får svara ^^ Härligt, men dock vet jag inte om jag klassas som en 1337 ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg