Svampen2 Skrivet 26 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2007 (redigerat) hej jag har varit kär i min bästis i ett år nu och är det fort farande. vi är verkligen bästisa vi har lekt sen förskolan.vi har varit tillsamans varenda rast nästan på loven,hemma och i skolan vi ringer till varan och så men bara korta samtal på helger jag är den blyga sorten och vågar inte seja nåt inte ens till föräldrarna att jag är kär i min bästis. låter det som om vi är i hop fast vi aldrig har ptatat om sånt med varrann men bästisen har gett mig olika saker som jag böhövde gillar han mig?(jag är tjej men jag gillar zelda spelen) han är i hop med en annan men dom pratar aldrig ens vad jag kan se och jag är med honom nästan dygnet runt ju en sak till jag tror jag är ful ;: älskar det här forumet äntligen får man tala ut anonym :cool: vad ska jag göra! :wacko: hjälp mig snälla av en desperat en :wub: Redigerat 26 Juli 2007 av Link95 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 27 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2007 (redigerat) fråga om han gillar dig/e kär i dig EDIT: Ändrat för datorn bugga så de blev trippelinlägg :( Redigerat 27 Juli 2007 av SunEspeon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 27 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2007 fråga om han gillar dig/e kär i dig EDIT: Ändrat för datorn bugga så de blev trippelinlägg :( jag kan bra inte fråga honom vi känner varandra så bra att det känns som att fråga en familje medlemm. hm kanske skulle jag skika ett anonymt brev... :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 27 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2007 anonymt O.o då blir han nog rädd huh... lägg en lapp där ni kan stämma träff så ni kan träffas ifred^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 27 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2007 anonymt O.o då blir han nog rädd huh... lägg en lapp där ni kan stämma träff så ni kan träffas ifred^^ ok ska bara vänta till lovet är över :rolleyes: :D B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantanos Skrivet 27 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2007 gör det innan lovet är över om han e hemma, sommaren är en bättre årstid vett du ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 27 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2007 gör det innan lovet är över om han e hemma, sommaren är en bättre årstid vett du ;) tyvär jag är på semester på gotland B) regnit värre :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 27 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2007 okej, men gör det helst på ett lov, gör man det på fritiden under ickelov går det ofta inte bra,(tro mig jag har den erfarenheten) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 27 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2007 Gör det på kalas/Partyn. Gör typ alla i min klass ;/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantanos Skrivet 27 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2007 okej, men gör det helst på ett lov, gör man det på fritiden under ickelov går det ofta inte bra,(tro mig jag har den erfarenheten)jo jag med, man är mer avslappnad på loven så man har större chans då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 29 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2007 okej, men gör det helst på ett lov, gör man det på fritiden under ickelov går det ofta inte bra,(tro mig jag har den erfarenheten)jo jag med, man är mer avslappnad på loven så man har större chans då ok bra :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mushroom Skrivet 31 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2007 haha blev tillsammans med en på helgen dan innan måndag och det blev ett j*vla liv nästa dag :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.