Scarlet Skrivet 26 Juli 2007 Rapport Skrivet 26 Juli 2007 Hejsan! Jag letade i Playstation Shoppen och hittade en trailer på RE:5 som precis lagts ut.. Jag tittade och blev helt bestört av grafiken.! Så jag ville dela upplevelsen.. Men trodde som vanligt att andra hade lagt ut den som vanligt. Men det hade ingen :o Så jag tog tiden att göra de :D http://www.youtube.com/watch?v=5n9s3ouyuys Kan någon säga om det jag gjort är olagligt? Eftersom att jag betalade inte för att ladda ner den eller så :o Den var gratis. Citera
stefan_fox Skrivet 26 Juli 2007 Rapport Skrivet 26 Juli 2007 grymt coolt vet inte om det är olagligt men tror inte det kan ha fel med Citera
Gäst 55_66 Skrivet 29 Juli 2007 Rapport Skrivet 29 Juli 2007 Spelet värkar vara grymt! Trailern påminner lite om Dead Rising Kommer definitivt att skaffa det spelet till min PS3! Citera
Spawn Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Skrivet 2 Augusti 2007 Ehh vafan j*vlar vilken grafik när kommer det?? har 4:an nu och tycker det är grymt har kört alla :) Citera
Scarlet Skrivet 2 Augusti 2007 Författare Rapport Skrivet 2 Augusti 2007 Nästa år :glare: <_< <_< Typ Januari eller Februari............... Citera
Scarlet Skrivet 2 Augusti 2007 Författare Rapport Skrivet 2 Augusti 2007 Nej, det kommer 2009...Uhm......... Vart har du fått det ifrån? :S Citera
Gäst Kabby Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Skrivet 6 Augusti 2007 Nej, det kommer 2009...Uhm......... Vart har du fått det ifrån? :S Ett officiellt pressmeddelande från CapCom. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.