andennn Skrivet 26 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2007 Var på helsingborgsfestivalen idg och då inträffade följande sitation : ja gick runder där med mina kompisar så ropa en tjej hallå på mig men jag trodde att dt nt va till mig så ja fortsatte att gå men så kom hon springande till mig å tog mig på axeln å sa att hennes kompis tyckte att jag var söt. Jag blev så j*vla nervös så att jag sa bara "jaja" sen gick jag, men innerst inne ville jag prata med tjejen jag ville få hennes msn å mobilnummer men jag blev så nervös. Det gick typ 5 min sen sparng jag tillbaka där dem satt men dem va inte där. Kär och ångerfulll som jag var sprang jag å min polare runder i stan å leta efter dem men vi kunde inte hitta dem bland alla folkmassorna. Så min fråga är: HUR SKA JAG TA MIG TILL ? jag blir helt galen jag måste får träffa henne å prata med henne. Jag vet inte äns vad hon heter :( jag vet bara att hon tycker att jag är söt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 26 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2007 jag tror dem skämta -_- jag och en i klassen var på väg ner till godis affären efter skolan så går 2 tjejer som var typ 2-3 år yngre än oss mot oss, sen kramar en av dem mig och säger heeej! sen tog jag polis grepp på henne ( inte hårt, bara så hon skulle släppa ) fattar fortfarande inte vad som var fel på henne Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andennn Skrivet 26 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2007 ne men asså man märkte att dt va seriöst för hennes kompis stod bakom å bara glodde på mig å hennes polare skrattade/fnissade inte alls när hon sa det till migå inte efter heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
htf456345 Skrivet 27 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2007 Jag skulle hamnat i samma läge som du... det är jobbit. Så du kan inte få tag på hon igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 27 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2007 ne men asså man märkte att dt va seriöst för hennes kompis stod bakom å bara glodde på mig å hennes polare skrattade/fnissade inte alls när hon sa det till migå inte efter hellerlol den som kramade migs kompis stog bara och glodde Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jesper93 Skrivet 27 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2007 Men du se det från den ljusa sidan hon kanske bara sa att hon var kär i dig men inte menade det din tur kommer nog med tiden ska du se :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andennn Skrivet 27 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2007 Jag skulle hamnat i samma läge som du... det är jobbit. Så du kan inte få tag på hon igen? nej jag vet inte vad hon heter lr ngn :( jag vet bara hur hon å hennes kompisar ser ut. f*n åsså :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 27 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2007 först måste du hitta henne sen kan du ju bara fråga. slår vad att hon blir glad om du bara frågar henne vad hon heter och msn å sån prata lite kanske så du lär känna henne :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andennn Skrivet 27 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2007 men liskom det är nästan omöjligt att hitta henne igen :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 27 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2007 (redigerat) men liskom det är nästan omöjligt att hitta henne igen :( går hon i samma skola? då har du en shans att hitta henne anars ganska liten :( Redigerat 27 Juli 2007 av Link95 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andennn Skrivet 27 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2007 asså nämnde jag aldrig att jag nt inte kände henne på ngt sätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantanos Skrivet 27 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2007 hennes tjejkompisar då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.