Hoppa till innehåll

Träffa En Tjej Som Tyckte Att Ja Va Söt Men Ja Va Så Nervös Så Ja Dissa Henne :s Hjälp Mig!


Rekommendera inlägg

Var på helsingborgsfestivalen idg och då inträffade följande sitation : ja gick runder där med mina kompisar så ropa en tjej hallå på mig men jag trodde att dt nt va till mig så ja fortsatte att gå men så kom hon springande till mig å tog mig på axeln å sa att hennes kompis tyckte att jag var söt. Jag blev så j*vla nervös så att jag sa bara "jaja" sen gick jag, men innerst inne ville jag prata med tjejen jag ville få hennes msn å mobilnummer men jag blev så nervös. Det gick typ 5 min sen sparng jag tillbaka där dem satt men dem va inte där. Kär och ångerfulll som jag var sprang jag å min polare runder i stan å leta efter dem men vi kunde inte hitta dem bland alla folkmassorna. Så min fråga är: HUR SKA JAG TA MIG TILL ? jag blir helt galen jag måste får träffa henne å prata med henne. Jag vet inte äns vad hon heter :( jag vet bara att hon tycker att jag är söt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst JohanFoppa

jag tror dem skämta -_- jag och en i klassen var på väg ner till godis affären efter skolan så går 2 tjejer som var typ 2-3 år yngre än oss mot oss, sen kramar en av dem mig och säger heeej! sen tog jag polis grepp på henne ( inte hårt, bara så hon skulle släppa ) fattar fortfarande inte vad som var fel på henne

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst JohanFoppa

ne men asså man märkte att dt va seriöst för hennes kompis stod bakom å bara glodde på mig å hennes polare skrattade/fnissade inte alls när hon sa det till migå inte efter heller

lol den som kramade migs kompis stog bara och glodde
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...