negR Skrivet 27 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2007 Jag spelar helst Green TD ProS eller Footmen Frenzy (Btw heter Jonna94) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Punkmantic Skrivet 28 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2007 Spelar dota :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 28 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2007 Okej :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 29 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2007 Footmen Frenzy :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Michaelabc Skrivet 29 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2007 deadman walking ftw!! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yoan Skrivet 30 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2007 Nästan alla custom games. DotA (Spelar som Techies, rätt kul att bli kallad "n00b" när man har cirka 20 kills och andra laget har 3-4 stycken var.) Footy Frenzy Orc Gladiators Zombie Assault Sheep Tag Tauren Tag Tree Tag Zombie Tag Green TD (Vanlig, whipeout och Pro, mest whipeout.) Vampirism Blood Vampirism Zero Are you a retard? Castle Fight Minotaur Uther Party sist och minst: Inte Loap/Loac, det duger ine. (Inga rpg:er överhuvudtaget.) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filosofen Skrivet 31 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2007 Spelar bara DotA.. kalla mig tråkig, pl0x. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 31 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2007 föredrar loapsen jag gör själv, alltid kul att lägga ner irriterande saker på banor så alla blir arga och skriker "WHAT FAG MADE THIS MAP?!?!" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GripenII Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2007 Farmer VS Hunter ( är PRO där :) ) RPG Mappar ( typ som Defiance och så ) Mängder av LOAP ( Life Of A Peasent ) spelar dock inte mer men ska börga igen =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yoan Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 Loap är för mesar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GripenII Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 LOAP är för dem som älskar Role Play! =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cornificius Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 Gillar rätt mycket loaps, men jag gillar arena bäst. :D Sen så gillar jag typ, (vad heter dom..) Cotmrp eller vad den heter.. x) Och farmer vs hunter och lite annat.. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg