SnakeNox Skrivet 29 April 2008 Rapport Dela Skrivet 29 April 2008 Vadå imor? Uberz är sådanna PKmon som är mycket bättre än vanliga pokémon, typ Uberstarka... ungefär Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 29 April 2008 Rapport Dela Skrivet 29 April 2008 so what ? Vf inte bara träna så hårt som Euro och skaffa ett bra team som Euro :P Han ägde ut hela mitt uber team utan några problem :P har man ett bra team så ska man kunna battla mot uberz oxå Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SnakeNox Skrivet 29 April 2008 Rapport Dela Skrivet 29 April 2008 Du har helt rätt. Självklart går det att utklassa Ubers, men i grund och botten så är dem starkare än så kallade ''normala'' pokémon. Ta t.ex. Arceus har vakra 120 i bas stats i all stat, medan vilken pokémon som helst kanske bara får upp sin bästa bas stat på 110. Därför har dem pokémonen blivit bannade från battle tower åså (osäker om regi pokemonen är bannade men har för mig de...). De är bra att dem går att andvända men om alla skulle hårdträna med dem så skulle alla bara andvända dem. Jag tycker ändå att man ska hålla sig till pokemon som har ''rättvisa'' stats men alla har rätt att ha olika synpunkter och vill man andvända dem så får dem väl göra det. Men jag gör det inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 29 April 2008 Rapport Dela Skrivet 29 April 2008 Jag kommer iallafall använda mina uberz i mina matcher :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SnakeNox Skrivet 29 April 2008 Rapport Dela Skrivet 29 April 2008 Uberz eller inte... Jämna matcher bara så är jag nöjd. :) Vill du köra en match? inte ida kanske, men imorrn? Min FC står högre upp på sidan. Skriv upp din också i såfall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IceZ Skrivet 30 April 2008 Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 Jag battlar gärna vem som helst, bara den inte är dålig förlorare. Jag är Online när som helst imorrn eller nästan när som helst på torsdag å fredag. Regler: 1. Inga Ubers. Och för dem som inte vet vad uuubers är: Lugia, HO-OH, Mew, Mewtwo, Dialga, Palkia, EVENT pokemon a.k.a Arceus, Dem därá legendariska från Ruby å saphfire, Alla REGI Pokemon, Wobuffet och underutvecklingen, samt Giratina o.s.v. (Raikou + de andra hundarna och fåglarna är fortfarande hjärtligt välkomna). 2. Inget disconnecting 3. Ha kul :D Min friend code är: 0216 0818 6507 Skriv också upp erat eget. Wobbuffet och Deoxys-S är inte Ubers.Limbo heter deras Tier grupp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SnakeNox Skrivet 30 April 2008 Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 jaja...anyway, är det ingen som vill battla elle? Skriv upp erat fc och adda min så kör vi en omgång. Har nån ekans/arbok eller seviper vill jag gärna byta kan ge shiny Staravia :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 30 April 2008 Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 du kan få både ekans och seviper, jag vill inte ha ngn shiny, såå har du ngn annan? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SnakeNox Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 ja´ru, kan väl breeda en cranidos me adamant som natur, eller om du vill ha några som redan är ep tränade så har jag weezing (relaxed) mé ep delat på def och atk/sp.atk + 6 på HP. om du är ute efter legendariska så har jag bara dem från Diamond och pearl. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 Weezing låter intressant, säg till när vi kan byta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 (redigerat) Vill köra en match mot någon . Vill bara testa mitt team :P [50 Dubbel Match då ] ^^ Fc:4038 6339 3044 :) Redigerat 16 Maj 2008 av MolleMan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IceZ Skrivet 18 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2008 Vill köra en match mot någon . Vill bara testa mitt team :P [50 Dubbel Match då ] ^^ Fc:4038 6339 3044 :) Kan väl battla. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg