SnakeNox Skrivet 21 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2008 =/ Roligast att Ev träna Legends :> jassså de säger du? ja har faktiskt aldrig Ev tränat några legends alls tyvärr... Ja tränar mina vanliga istället men visst de går vell å köra me en legendariska åså. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 22 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2008 Snake, säg till när du är inne så att vi kan byta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SnakeNox Skrivet 22 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2008 (redigerat) Snake, säg till när du är inne så att vi kan byta. Ja e inne nu så vi kan väll byta, men får ja både ekans å seviper llr blir de bara en? FC: 0216 0818 6507 Skriv din mee :D Skriv en tid då vi kan byta. Inte kl 21.00 bara. nån tid imorrn eller så förutom kl. 19.00 Redigerat 22 Maj 2008 av SnakeNox Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 24 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2008 (redigerat) Någon som har en Mewtwo och vill byta den mot en Ho-oh ? [Har två st ] Redigerat 24 Maj 2008 av MolleMan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SnakeNox Skrivet 25 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 Finns det nån utmaning här i världen? <_< Finns det nån som vågar utmana mig? Skriv ner era fc å så kör vi om vem som är störst, bäst och mest awesome :P Inga ubers eller legendz. Min är: 0216 0818 6507 :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 25 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 Snake, det är så drygt här på fuska. Langa hit din msn, PM:a mig om det. Det går inte ens att PM:a till dig, fett drygt. -_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 25 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 molle, jag har en mewtwo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SnakeNox Skrivet 25 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 Snake, det är så drygt här på fuska. Langa hit din msn, PM:a mig om det. Det går inte ens att PM:a till dig, fett drygt. -_- aa visst, här: [email protected] De e min gamla msn (som du kan se på de töntiga namnet), men den fungerar ändå. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 25 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 molle, jag har en mewtwoVill du byta då ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 26 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2008 Snake, tyvärr kan jag inte PM:a( skicka meddelande ) dig på fuska, av ngn anledning går det inte. Därför har jag inte hört av mig. Men logga in på msn så snackar vi om det där. ^^, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2008 Förlåt för att jag bumpar upp denhära tråden men.......hur i hela milda kokta makaroner får jag tag på min FC på pokemon Diamond. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2008 Om du inte har anslutit till Internet med Diamond förut så ska du göra det först. För att få reda på din FC går du till Key Itemet Pal Pad och väljer det tredje alternativet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg