WishCookie Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2008 Hur ansluter jag den till internet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 24 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 Hur ansluter jag den till internet?Har du en router eller Nintendo Wi-Fi USB Connector? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 24 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 Jag har Wi-Fi USB Connector Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 24 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 gå ner i pokecentret och tala med tjejerna och gå in Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 24 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 Asså det är anorlunda på pearl och diamond! På Diamond ska man gå in på Wi-fi connecton settings och där får man sin FC men jag vet inte hur jag får den på Wi-fi settings. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 24 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 GÅ BARA NER I POKECENTRET OCH TALA MED TJEJERNA! DET DÄR ANDRA ÄR ONÖDIGT,, DET ÄR SAMMA PÅ DIAMOND OCH PEARL Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 24 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 Ok jag har gjort det 1000000 gånger men kommer bara error efter connecton och får aldrig min FC. För På pearl är det så och på diamond måste man gå in på (WFC CONNECTON SETTINGS!) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 24 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 NEJ, JAG HAR DIAMOND OCH DET MÅSTE MAN INTE Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 24 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 Hmm...Men aja jag får aldrig min FC När jag går in där så säger dom att jag inte har nån vänn reggad på min Pad PAl och sen när jag komemr in så connectar dom oh sen efter det ERROR Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 24 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 har du alla sladdar tilld atan och ds:et med usb- connectorn rätt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 24 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 (redigerat) Jag har WFC USB Cennoctorn men med sladdarna fattar jag inte? Redigerat 24 Juli 2008 av Moonlamp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 24 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 >.< jag tror du ska ha den i datorn, en sladd från den till ds:et men jag är inte säger, sök på youtube om hur man får de rätt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg