WishCookie Skrivet 24 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 (redigerat) Hmm...aha ok sorry xD Redigerat 25 Juli 2008 av Moonlamp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 24 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 är ganska bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 25 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2008 xD Fick mycket hjälp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 27 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2008 Namn: Katano FC: 4811 6716 8509 ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hayabusa Skrivet 1 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2008 (redigerat) Nån som vill byta en Lumineon med mig? Det är den sista som jag behöver i Sinnoh-Pokédex, eller en Finneon mellan level 28-30? Har inte så mkt att byta med, men har många sällsynta o legendariska Pokémon på mina GBA spel som jag kan byta med när jag får National Dex. Tacksam för svar! :) Edit: Har fått en nu, så det behövs inte, men om någon vill ha Pokemon från Emerald, Ruby, Sapphire, LeafGreen eller FireRed till sitt Diamond/Pearl, så bytar jag gärna ;) Redigerat 1 Augusti 2008 av Hayabusa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 2 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 Jag vill ha en usaring(stavning?)s nedutväckling från emerald! kan jag få byta den med dig?^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oliver97 Skrivet 2 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 Hej! Min Friend Code är 3952 8834 3379 Mitt användarnamn är Oliver (Stort O och små resten)^^ Jo, adda gärna mig [email protected] så kan vi chatta medans vi spelar^^ AAADDDDAA MIIG!! JAG VILL KÖRA PÅ NÄTET NÅN GÅNG!! (Jag har addad er som skrev ert namn med:) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke Skrivet 25 September 2008 Rapport Dela Skrivet 25 September 2008 kan jag få någons pal pad mitt är namn:fahim code:1848 1075 4954 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 25 September 2008 Rapport Dela Skrivet 25 September 2008 Varför Bumpar du upp en 7 månaders gammal stråd? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 25 September 2008 Rapport Dela Skrivet 25 September 2008 Varför Bumpar du upp en 7 månaders gammal stråd?du är ju jävligt mycket bättre också som svarar men inte anmäler hans inlägg? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 26 September 2008 Rapport Dela Skrivet 26 September 2008 Varför Bumpar du upp en 7 månaders gammal stråd?du är ju jävligt mycket bättre också som svarar men inte anmäler hans inlägg? Dels gick han inte off-topic, och dels för att såna här trådar tycker jag nästan ska vara klistrade, en sån här tråd är rolig för alla. Även om det är över 1 år gammal.Därmed låter jag tråden vara öppen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 26 September 2008 Rapport Dela Skrivet 26 September 2008 Där fick ni svar på tal, här verkar dött, ingen som vill köra en match? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg