blast Skrivet 28 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2007 Kommer inte se den, tycker simpsons är överskattat och inte ens bra ;). Då missar du nåt. Jag såg den på premiären igår och den var verkligen skitbra :lol:. Man garvade mycket mer än vad man gör åt serien som blivit ganska uttjatad; det var roligare skämt, bättre handling och man märkte att dom lagt ner mycket arbete i filmen. Några småroliga grejer i filmen är att Arnold Swarzenegger har blivit president, Green Day dör på en spelning i Springfield och Bart blir haffad av polisen för att han åker naken på sin skateboard genom stan (man ser hans grej :P). Om man inte ser den här filmen så går man verkligen miste om nåt, vare sig man är ett Simpson-f*n eller inte. Den är helt klart underhållande från början till slut. Jag håller med. Såg den i går också. 75% av folket i biosalongen skrek när man såg Bart grej :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 28 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2007 Jag ska se filmen idag :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 28 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2007 Trevligt att alla här verkar ha missat spoiler-funktionen ;D Aja, ska nog se den idag även fast jag inte gillar Simpsons längre :P Exakt, nu är jag lite smått förbannad när dem inte kan använda spoiler funktionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Weavile Skrivet 28 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2007 Jag har sett den.Den ägde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Koneko Skrivet 28 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2007 Vill se den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mushroom Skrivet 28 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2007 ska se den imorrn med familjen och lite släkt xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stefan_fox Skrivet 28 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2007 kommer lätt se den kommer nog bli den bästa filmen jag ser Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 29 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2007 Trevligt att alla här verkar ha missat spoiler-funktionen ;D Aja, ska nog se den idag även fast jag inte gillar Simpsons längre :P Exakt, nu är jag lite smått förbannad när dem inte kan använda spoiler funktionen. Om ni menar det jag skrev så är det f*n inget spoiler.. allt det där står ju till och med i tidningen och avslöjar inte direkt nåt om handlingen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Punkmantic Skrivet 29 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2007 (redigerat) Kommer inte se den, tycker simpsons är överskattat och inte ens bra ;). Då missar du nåt. Jag såg den på premiären igår och den var verkligen skitbra :lol:. Man garvade mycket mer än vad man gör åt serien som blivit ganska uttjatad; det var roligare skämt, bättre handling och man märkte att dom lagt ner mycket arbete i filmen. Några småroliga grejer i filmen är att Arnold Swarzenegger har blivit president, Green Day dör på en spelning i Springfield och Bart blir haffad av polisen för att han åker naken på sin skateboard genom stan (man ser hans grej ). Om man inte ser den här filmen så går man verkligen miste om nåt, vare sig man är ett Simpson-f*n eller inte. Den är helt klart underhållande från början till slut. Idiot, lär dig använda spoilern Redigerat 29 Juli 2007 av Punkmantic Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 29 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2007 (redigerat) Filmen är jättebra men lite opassande på vissa scener. Man ser bart's cohone :S Redigerat 29 Juli 2007 av Mega93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jesper93 Skrivet 29 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2007 självklart ska jag se den längtar tills den kommer ut på Dvd :rolleyes: B) :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mushroom Skrivet 29 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2007 såg den för nån timme sen ^^ bäst ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.