bananaphone Skrivet 28 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2007 Jo jag hitter inte den knappen som man kunde trycka på förr där man laddade upp bilderna, så hur gör man nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 28 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2007 klicka på "lägg till bild" Man ser en liten bild om man har en snabbsvar.. lika så ser det ut i pressen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 28 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2007 (redigerat) EDIT:Jaha, sorry man. Trodde något annat. Redigerat 29 Juli 2007 av TheExecutor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bananaphone Skrivet 29 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2007 Jomen, jag menar det fanns ju en sida där man laddade upp dem innan. Var finns den nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 29 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2007 Du kanske menade: http://nyx.bogg.org/ ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 48893 Skrivet 30 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2007 Varför just "http://nyx.bogg.org/"? Det finns ju jättemånga fler liknande tjänster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 31 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2007 Nyx tycker jag är bäst.. Har ett sånt cleant interface. Inte som imageshack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 31 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2007 Nyx är mycket snabbare än IS. Däremot kan man ha ett personligt konto på IS där du komemr åt dina biler snabbt. Rekommenderas utav mig. Använder Imageshack toolbar till Firefox också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.