WASD Skrivet 28 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2007 (redigerat) Har hört att vissa tycket att Attachment Editor tar lång tid att ladda och jag använder den aldrig så jag har gjort den guide för att bli av med Attachment Editor :) 1. Skaffa firefox, länk 2. Skaffa Greasemonkey, länk 3. Starta om firefox, höger-klicka på Greasemonkey och välj "New User Script..." 4. Skriv såhär: http://nyx.bogg.org/files2/1ypy5_attch.JPG 5. Tryck på OK, välj ett text-redigerings program, jag rekomenderar notepad. 6. Klistra in denna koden, länk 7. Spara & stäng notepad. 8. Börja om på steg 3 men starta in om firefox, skriv "Delete Attachment Editor 2" på steg 4. 9. Klistra in denna koden, länk 10. Spara, tryck på Greasemonkey så apan blir glad, om apan är ledsen så funkar det inte. Nu ska det se ut såhär när du postar ett inlägg länk till bild Klart! :) Om du hittar en sida där den inte försvunnit så skicka länken till mig så ska jag försöka fixa det Delete Attachment Editor 1 är för när du postar nya trådar (tror jag) Delete Attachment Editor 2 är för när du postar nya inlägg (tror jag) :P Det är min första guide på länge så om det är nått du inte förstår så skriv bara det. Redigerat 28 Juli 2007 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.