feraligator Skrivet 28 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2007 Hur får man radion i crystal :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheKingOfEvil Skrivet 28 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2007 Går man inte till de där radio tower stället...? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 29 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2007 Du får radion i första världen det är ett stort hus där inne på första våningen så finns det en som ställer frågor till dej, om du svarar rätt på alla så får du en radio som funkar i hela första världen men inte i andra. i andra världen har jag glömt bort det, men det är något med mistys gym där det ligger en sak i vattnet och sen Power Plant sen till radio huset i någon byggnad, jag tror det var så man fick radion. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarknessGuy Skrivet 15 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2007 Du får radion i första världen det är ett stort hus där inne på första våningen så finns det en som ställer frågor till dej, om du svarar rätt på alla så får du en radio som funkar i hela första världen men inte i andra. i andra världen har jag glömt bort det, men det är något med mistys gym där det ligger en sak i vattnet och sen Power Plant sen till radio huset i någon byggnad, jag tror det var så man fick radion.du menar väl första regionen? inte världen. B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg