Gäst Mangekyoucake Skrivet 13 November 2008 Rapport Dela Skrivet 13 November 2008 1-0 pour Garone. Kommer aldrig lyssna på emo, kommer aldrig klä mig fashioncore, för ur min synvinkel är MCR/TH en trend. En trend alla fjortisar följer, det var fler "emos" på stan för 1½/2år sedan. Snart dör trenden ut, och kvar är "vi som har älskat TH sen början<3<3<3<3<33<<3<3<33<333333333333333333333333333<33<3BUUULLL<3<3<33<3<3<33" '' That makes me lol. Hade från början fördomar mot alla söta tjejer som plötsligt blev svarta, fejkdeppiga och skar sig för någon skitsak. och innan någon hackar, JA, jag vet att vissa är deprimerade på riktigt, men hatar alla små fjortisar som skär sig för att det ska leva upp till hur dom klär sig, sen när dom blir kallade för "emo, äckel" etc. blir dom förnärmade och säger att dom inte är emo. Och ni som vet, vilken stil är TH/MCR om dom nu inte är EMO. :>3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 13 November 2008 Rapport Dela Skrivet 13 November 2008 Finns också väldigt många skrikiga EMO-låtar, som då är väldigt irriterande. Föredrar mer lugna EMO-låtar. =) //Member Lugna "emo-låtar" är inte direkt emo... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 13 November 2008 Rapport Dela Skrivet 13 November 2008 1-0 pour Garone. Kommer aldrig lyssna på emo, kommer aldrig klä mig fashioncore, för ur min synvinkel är MCR/TH en trend. En trend alla fjortisar följer, det var fler "emos" på stan för 1½/2år sedan. Snart dör trenden ut, och kvar är "vi som har älskat TH sen början<3<3<3<3<33<<3<3<33<333333333333333333333333333<33<3BUUULLL<3<3<33<3<3<33" '' That makes me lol. Hade från början fördomar mot alla söta tjejer som plötsligt blev svarta, fejkdeppiga och skar sig för någon skitsak. och innan någon hackar, JA, jag vet att vissa är deprimerade på riktigt, men hatar alla små fjortisar som skär sig för att det ska leva upp till hur dom klär sig, sen när dom blir kallade för "emo, äckel" etc. blir dom förnärmade och säger att dom inte är emo. Och ni som vet, vilken stil är TH/MCR om dom nu inte är EMO. :>3 TH = "Mild rock" ( Har jag för mig, sångaren klär sig dock i fashion core. ) MCR = Emo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 14 November 2008 Rapport Dela Skrivet 14 November 2008 And yet I wonder why TH only(ja, nästan) has got fjüürtisemo-fans ;p Det är synd. Men sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 14 November 2008 Rapport Dela Skrivet 14 November 2008 And yet I wonder why TH only(ja, nästan) has got fjüürtisemo-fans ;p Det är synd. Men sant. Metal genrén har fullt av scene kids och fjortisar också. Men det gör ju inte metal till fjortismusik och emo, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 15 November 2008 Rapport Dela Skrivet 15 November 2008 And yet I wonder why TH only(ja, nästan) has got fjüürtisemo-fans ;p Det är synd. Men sant. Metal genrén har fullt av scene kids och fjortisar också. Men det gör ju inte metal till fjortismusik och emo, eller? Nej, för metalbanden har oftast ingen bandmedlem som fjortisarna "förälskar" sig i.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 15 November 2008 Rapport Dela Skrivet 15 November 2008 And yet I wonder why TH only(ja, nästan) has got fjüürtisemo-fans ;p Det är synd. Men sant. Metal genrén har fullt av scene kids och fjortisar också. Men det gör ju inte metal till fjortismusik och emo, eller? Nej, för metalbanden har oftast ingen bandmedlem som fjortisarna "förälskar" sig i.. Jag antar att emo inte har ett dugg med musik att göra utan bara handlar om huruvida fjortisar blir kära i bandmedlemmarna eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 7 December 2008 Rapport Dela Skrivet 7 December 2008 Wow, du dissade mig just för stavfel som ingen normal människa bryr sig om. Oj, just det, visste du att det finns förkortningar för ord? Gå om sexårs, sen pratar vi. Som om "e" är en förkortning av "är"... Jag undrar egentligen varför 'Emo's' blir så sura när man kallar dem det.. Jag menar, man kallar ju de som lyssnar på hårdrock hårdrockare, de som lyssnar på punk punkare osv. Ja e del är ju så j*vla känsliga och griniga, men det kanske hör till en del av dom... Jag säger emo till alla som ser ut som emo och typ går runt med liknande bandloggor på t-shirts o skit men jag förknippar det sällan med att skära sig i handen. Och du har aldrig tänkt på att de kanske helt enkelt gillar klädstilen? Det är jävligt fördomsfullt att kalla alla som har på sig fashioncore för emos. bara för att du e emo :_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThinkAboutIt Skrivet 7 December 2008 Rapport Dela Skrivet 7 December 2008 (redigerat) Jag gillar Screamo, jag älskar det xD. Men jag stör mig på okunniga människor som kallar det 'emo-musik'. Redigerat 12 December 2008 av ThinkAboutIt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.