SmeK Skrivet 28 Juli 2007 Rapport Skrivet 28 Juli 2007 Asså när jag typ inte håller på med datorn i en halv minut så mörknar den så det är skit jobbigt när men ser på en film elr nåt. Snälla hjälp! Citera
Gäst JohanFoppa Skrivet 29 Juli 2007 Rapport Skrivet 29 Juli 2007 (redigerat) tror att datan hamnar i vänteläge lr så startas skärmsläckaren....ok gå in på kontrollapanelen och tryck på utseende och teman sen bildskärm sen tryck skärmsläckare på rutan som öppnas sen borde de stå typ skärmsläckare vänta 10 min, ändra det till nått högre så startar inte skärmsläckaren så fort. vet dock inte hur man gör så att vänteläge inte startar Redigerat 29 Juli 2007 av JohanFoppa Citera
Ozoon Skrivet 29 Juli 2007 Rapport Skrivet 29 Juli 2007 på samma sätt, fast du trycker på knappen där nere på sidan, (power på engelska) sen ändrar du allting där till "aldrig" så slipper du vänteläge. Annars finns det säkert en inställning i din filmspelare att skärmsläckare osv. inte ska gå igång om du kör helskärm. Citera
SmeK Skrivet 29 Juli 2007 Författare Rapport Skrivet 29 Juli 2007 Ja men det har jag redan gjort det och skärmen blir mörkare och mörkare. :( :( :( :( Citera
Katt Skrivet 29 Juli 2007 Rapport Skrivet 29 Juli 2007 Vad har du för skärm? Det låter förövrigt som om det är fel på skärmen eller grafikkortet, men det kan ju vara nån konstig inställning också, som en ljussenosor som tonar ner skärmen allteftersom det blir mörkare. Citera
SmeK Skrivet 30 Juli 2007 Författare Rapport Skrivet 30 Juli 2007 Nu är det fixat! Jag vet inte vad felet va men min pappa tog en titt på datorn och hittade problemet Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.