Gäst JohanFoppa Skrivet 28 Juli 2007 Rapport Skrivet 28 Juli 2007 (redigerat) webcamen funkar inte direkt bra när ja ska ta bilder, allt är bara svart men om jag visar webcam med nån på msn då funkar den det är en logitech webcam, det är allt jag vet ( den är ganska liten, rund och vit och grått på toppen och en vit knapp man tar bilder med ok jag hade fel, det crashar när jag ska visa webcam med nån på msn, jag kan inte ens stänga ner msn med aktivitets hanteraren då så jag måste stänga av datan på knappen på datan. har märkt att det går att se i ca 20 sec sen blir allt svart. Redigerat 29 Juli 2007 av JohanFoppa Citera
Firecracker Skrivet 29 Juli 2007 Rapport Skrivet 29 Juli 2007 hmm, alttså personligen tror jag att det är något fel på själva webcamen i så fall. Har du tappat den i golvet någon gång? Har du någon garanti på den? Citera
Gäst JohanFoppa Skrivet 29 Juli 2007 Rapport Skrivet 29 Juli 2007 tror jag tappat den i golvet ibland ja, den är as gammal så jag har nog ingen garanti, kan köpa en ny när jag orkar gå ut Citera
Firecracker Skrivet 29 Juli 2007 Rapport Skrivet 29 Juli 2007 hmm, låter som om den helt enkelt har blivit gammal och blivit misshandlad för mycket. Så en ny cam är nog det bästa. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.