ggdover Skrivet 28 Juli 2007 Rapport Skrivet 28 Juli 2007 Tja! Jag har precis skaffat shadowrun till datan och när jag startar det kommer det fram en skyllt med tre meddelanden. På ena står det att jag har 2.5 i base score men att jag behöver minst 3.0 för att spela ahdowrun. Och på andra står det att jag har 2.5 i processor score och behöver 3.0 också för att köra shadowrun. Och på sista e det de samma förutom att det är grafik poäng och jag har 2.9 och behöver 3.0 för att spela shadowrun. Jag har köpt det och om jag inte får problemet löst har jag kastat bort en 450 spänn i o nördan :( . Var snäll och hjälp mig :( . Tacksam!! :rolleyes: Citera
garkan Skrivet 29 Juli 2007 Rapport Skrivet 29 Juli 2007 Tja! Jag har precis skaffat shadowrun till datan och när jag startar det kommer det fram en skyllt med tre meddelanden. På ena står det att jag har 2.5 i base score men att jag behöver minst 3.0 för att spela ahdowrun. Och på andra står det att jag har 2.5 i processor score och behöver 3.0 också för att köra shadowrun. Och på sista e det de samma förutom att det är grafik poäng och jag har 2.9 och behöver 3.0 för att spela shadowrun. Jag har köpt det och om jag inte får problemet löst har jag kastat bort en 450 spänn i o nördan :( . Var snäll och hjälp mig :( . Tacksam!! :rolleyes: Kolla in i deras Support eller sök lite i google . Offtopic : Du är inte 33 år , så du kan jätte gärna byta ålder är du snäll >_> lol .. i "o nördan" Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.