garkan Skrivet 29 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2007 (redigerat) Hejsan hoppsan besökare/medlem! Jag och mina två klasskompisar har gjort en egen klan och söker faktist några clanmedlemmar . Mer info : __________________________________________ Spel : Counter-strike 1.6 Namn : Prop - Hela namnet : [P]roffesional[R]ocket[O]nline[P]layers Medlemmar : 4 st . - Nick : GonY , Karthiondou (jag) , Gent och Kevve Server : Ingen just nu . Ventrilo : En som är sponsrad av Claneon . Hemsida : Håller på att göra en . Pcw körda : 3 st . - Vann : 2 st - Förlorade : 1 st ___________________________________________ Söker 3-5 medlemmar . Skicka mig ett PM eller skicka ett email till [email protected] . Tack och hej! Redigerat 29 Juli 2007 av kevro Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 29 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2007 till vilket spel? Om det är till CS:S kan jag kanske bli medlem. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 29 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2007 Jag kan Kevro! Men jag har ny msn [email protected] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 29 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2007 Det är till Cs 1.6 .. jag ändrade nu. .. .. .. .. .. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool127 Skrivet 1 September 2007 Rapport Dela Skrivet 1 September 2007 Jag får vara med du kan skicka ett mejl vad det är för vilkor så kanske jag är med [email protected] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimp@n Skrivet 2 September 2007 Rapport Dela Skrivet 2 September 2007 Jag är på.... PM:a elelr adda msn [email protected] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg