andennn Skrivet 29 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2007 Jag kanske skriver i fel forum men ni kanske kan hjälpa mig här. Det är så att jag hade tänkt att skaffa Parlino kontantkort men jag fattar nt vad "Öppningsavgift per samtal" är. Är det att det kostar en viss summa per samtal man ska ringa lr vad? Åsså har jag en fråga till er som har parlino. Har parlino bra täckning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShitBreakSean Skrivet 29 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2007 Tror att öppningsavgift är vad det kostar när någon du ringer till svarar, men är inte helt säker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Alyricsa Skrivet 29 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2007 (redigerat) När du ringer har du ett(oftast)fast minutpris; öppningsavgift är det de kostar i början av varje besvarat samtal(precis som ShitBreakSean sa) Men om jag ska vara ärlig, KÖP INTE PARLINO!(nej, inte på grund av täckningen) Redigerat 29 Juli 2007 av DJ_Evil Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 30 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2007 Halebop är ju poppis nuförtiden, och då betalar du ju BARA öppningsavgiften på 69öre per samtal, sen kan du pratar hur länge du vill utan att det kostar något mer, bara den du pratar med har halebop också, annars kostar det 69öre per minut. Ett bra ungdomsabbonemang imho. (det är dock inte ett abbonemang ,utan kontantkort;D) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andennn Skrivet 1 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2007 När du ringer har du ett(oftast)fast minutpris; öppningsavgift är det de kostar i början av varje besvarat samtal(precis som ShitBreakSean sa) Men om jag ska vara ärlig, KÖP INTE PARLINO!(nej, inte på grund av täckningen) vf inte dådå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.