crazy_pingu Skrivet 29 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2007 hej! jag vet att jätte många kommer bli arga på mig nu... jag behöver hjälp med att hitta den bästa speldatorn som finns för 10000 kr det ska va inklusive skärm. ja jag vet att det finns en sån tråd redan men det säger mig inget. Speldatorn som finns där kostar 9000 utan skärm och den har bara 2,4 ghz i prosesor och jag vet att nu för tiden ska det va 3 ghz minimum. jag skulle bli glad om ni skickade in förslag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reaper01 Skrivet 29 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2007 gå in på komplett.se där kan du hitta bra priser...på bra datorer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaitan Skrivet 29 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2007 hej! jag vet att jätte många kommer bli arga på mig nu... jag behöver hjälp med att hitta den bästa speldatorn som finns för 10000 kr det ska va inklusive skärm. ja jag vet att det finns en sån tråd redan men det säger mig inget. Speldatorn som finns där kostar 9000 utan skärm och den har bara 2,4 ghz i prosesor och jag vet att nu för tiden ska det va 3 ghz minimum. jag skulle bli glad om ni skickade in förslag.En 2 ghz dualcore klarar sig bättre i längden än en 3 ghz singlecore. Bara för at påpeka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 29 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2007 skärm kan man ju köpa för nån hundring på blocket om det inte är så noga, annars kan man köpa för ca 4k för en bra. så vad ditt krav på skärm är spelar ju roll också. http://www.komplett.se/k/ci.asp?sku=10180 är väl nåt jag skulle satsa på, dock kostar den 1000kr mer än vad du hade tänkt, och har ingen skärm, så blir ju problematiskt. Går ihopplock? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 29 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2007 Kolla in köpdator Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
crazy_pingu Skrivet 30 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2007 kan denna vara något? http://www.dustinhome.se/Dacsaportal/?Prod...ricerunner_5472 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 30 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2007 (redigerat) Inte en dator jag skulle köpa, Low End GPU och halvtaskig RAM. för 8k kan man få bättre. https://www.datorbutiken.com/home/Default.aspx "oh noes!" en hel hundring mer, men mycket bättre! Redigerat 30 Juli 2007 av Ozoon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
crazy_pingu Skrivet 30 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2007 jag tror du missa lite av länken... man kommer bara till sidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
crazy_pingu Skrivet 30 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2007 var hittar du det men gpu och ram? jag hittar inte det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 48893 Skrivet 30 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2007 på dells hemsida kan man ju "bygga" en dator med alla tillbehör och mjukvara och se vad den kostar hos DOM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 30 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2007 Dock är dell svindyra och inget jag riktigt rekomenderar, har själv råkat i den fällan, men det var på den tiden då man var nybörjare på sånt här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
crazy_pingu Skrivet 8 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2007 kan denna vara något då http://configure.euro.dell.com/dellstore/c...08926&s=dhs det ska va med allt som e i plopat redan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.