Hoppa till innehåll

Lite Dator Hjälp Tack!


crazy_pingu

Rekommendera inlägg

hej! jag vet att jätte många kommer bli arga på mig nu... jag behöver hjälp med att hitta den bästa speldatorn som finns för 10000 kr det ska va inklusive skärm. ja jag vet att det finns en sån tråd redan men det säger mig inget. Speldatorn som finns där kostar 9000 utan skärm och den har bara 2,4 ghz i prosesor och jag vet att nu för tiden ska det va 3 ghz minimum. jag skulle bli glad om ni skickade in förslag.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hej! jag vet att jätte många kommer bli arga på mig nu... jag behöver hjälp med att hitta den bästa speldatorn som finns för 10000 kr det ska va inklusive skärm. ja jag vet att det finns en sån tråd redan men det säger mig inget. Speldatorn som finns där kostar 9000 utan skärm och den har bara 2,4 ghz i prosesor och jag vet att nu för tiden ska det va 3 ghz minimum. jag skulle bli glad om ni skickade in förslag.

En 2 ghz dualcore klarar sig bättre i längden än en 3 ghz singlecore. Bara för at påpeka.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

skärm kan man ju köpa för nån hundring på blocket om det inte är så noga, annars kan man köpa för ca 4k för en bra.

så vad ditt krav på skärm är spelar ju roll också.

 

http://www.komplett.se/k/ci.asp?sku=10180 är väl nåt jag skulle satsa på, dock kostar den 1000kr mer än vad du hade tänkt, och har ingen skärm, så blir ju problematiskt. Går ihopplock?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...