Ozoon Skrivet 1 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2007 Det är i sånna här fall man älskar mitt mobo, har helt enkelt en röst som säger "CPU f*n FAIL" så vet man ju vad som är fel ^^Usch, är rösten inte på svenska? Så krångligt.... :unsure: Haha, väldigt, är en kvinnoröst till och med, blir ju helt till mig i trasorna bara för att jag kör CPU fläkten genom en fläktkontroller ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 2 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2007 Det är i sånna här fall man älskar mitt mobo, har helt enkelt en röst som säger "CPU f*n FAIL" så vet man ju vad som är fel ^^ Du skulle kunna prova att byta plats på minnena, om du har 2st, annars byta slot på det du har. Kom ihåg att jorda dig bara, minnen är känsliga för statisk elektricitet. De vågar ja nog inte xP Så det blir nog till att lämna in den idag eller imorgon.. Men tack så mkt för all hjälp iafa^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.