Arako Skrivet 29 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2007 hej. jag har sf och har laddat ner patchen 1.41 men när jag ska spela online så kommer det inte upp några servrar :( jag tar multiplayer och updatera lista men inget händer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 29 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2007 hmm, vad har du för antivirus program? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 31 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2007 kaspersky det funkar på 2142 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 1 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2007 hmm, om det funkade på 2142 så tycker jag att det borde funka nu också. Aja, jag har då ingen aning i så fall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 1 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2007 upptäckte nu att jag hade kryssat för allt på filter XD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GunsNroses Skrivet 18 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2007 något sånt var det för mej när jag skulle spela BFV. det kom inte up en enda server Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GunsNroses Skrivet 18 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2007 något sånt var det för mej när jag skulle spela BFV. det kom inte upp en enda server Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GunsNroses Skrivet 18 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2007 något sånt var det för mej när jag skulle spela BFV. det kom inte upp en enda server Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 18 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2007 öh, spam? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg