Crys Skrivet 30 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2007 Hallå , jag undrar när Gladiator set 3 kommer ut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 30 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2007 Nästa arena säsong, vilket borde vara om en rätt lång tid med tanke på hur länge den förra varade. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 30 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2007 Nästa arena säsong, vilket borde vara om en rätt lång tid med tanke på hur länge den förra varade. ;) Ungefär hur länge varade den förra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 30 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2007 Sen TBC kom ut :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 30 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2007 Sen patchen med arenor kom. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 30 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2007 Sen patchen med arenor kom. :) Vet inte riktigt om jag ska köpa Merciless gladiator helm om 2 veckor , eller att vänta till den nya kommer ut. Har inte så bra team så jag får bara cirka 200-300 points /vecka ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 30 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2007 Köp den. Det kommer att dröja ett bra tag innan det är dags för nästa säsong. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 30 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2007 Sen så behöver man såklart bättre gear för att göra ett bättre team. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg