negR Skrivet 30 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2007 Skulle vilja veta det ;D Funkar det ska jag göra det..Detta är på Sapphire Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheKingOfEvil Skrivet 30 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2007 (redigerat) Nej det går inte tyvär :P GroupX Redigerat 30 Juli 2007 av TheKingOfEvil Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 30 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2007 Ja men det är med DITTO =/ Vill veta om Latios och Latias kan skaffa ägg me varandra, Latias e ju hona och Latios Hane :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheKingOfEvil Skrivet 30 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2007 Men de båda e ju legendariska... och de brukar ju inte gå med de.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 30 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2007 de måste dessutom vara på dagis med en ditto isåfall fick du byta en ditto från lg/fr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Colin_Kun Skrivet 30 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2007 Latios och Latias är uppenbarligen syskon enligt skaparna alltså vore det ganska creepy... Och det funkar inte med Ditto heller, varför para dem ens? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 30 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2007 man vill kanske skryta med att ha flera byt med nån annan vet ja för att få en till latias/latios ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Colin_Kun Skrivet 30 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2007 Haha, skryta för att man har fler av en legendarisk? Knappast något att skryta om enligt mig x'3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 30 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2007 nja vissa gör ju det så,fast man nöjer sig väl med en av varje :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Colin_Kun Skrivet 30 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2007 Jag har sjävl inget behov av några legendariska alls så jag bryr mig inte om dem alls... har bara tränat en legendarisk och det är bara en av de många andra jag tränat och den använder jag aldrig! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 30 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2007 inte jag heller gillar mest tre utvecklingar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filosofen Skrivet 31 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2007 Nej, det går inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg