Linnea Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 Jag behöver hjälp med att hitta några roliga RPG spel....Jag har spelat Pokémon spelen, Golden Sun spelen, Harry Potter spelen och Sagan om ringen 1. De var sådana som jag gillar, jag vill inte ha actionspel som man måste springa omkring och döda gubbar....Jag vill ha en "stridsskärm" där man har varsin tur och där alla inte bara slår varandra hur som helst... Om ni skulle kunna hjäpa mig att hitta nåt spel som passar mig skulle jag bli vääääääldigt glad! :D :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 Mmmmm.... Det finns Sword Of Mana som kommer ut den 18 mars fast det är inte stridsskärm men rpg iallafall! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linnea Skrivet 3 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 Aaa, tack! :D Men jag kan inte spela "springa runt och slåss"spel...Jag blir så stressad :( Men tack iallafall :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linnea Skrivet 4 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 (redigerat) Snälla!! :( Ett RPG till vilken konsoll som helst då? :unsure: Redigerat 4 Mars 2004 av Linnea Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 Final fantasy : tactics advance till GBA ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 det är inte ett rollspel direkt... mer brädspel :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linnea Skrivet 4 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 (redigerat) Tack!Kollade på det, verkar ju jätte bra ju! Är det nån som rekommenderar det? Och om nån annan har fler förslag vill jag gärna höra dem :D :lol: Men brädspel är det väl medan man slåss? Det är precis så jag vill ha det! :D Redigerat 4 Mars 2004 av Linnea Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zero Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 mario&luigi: superstar saga Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linnea Skrivet 4 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 (redigerat) Tackar, tackar. Får kolla upp den. "Keep it coming" :D Är inte det ett spel där man typ attackerar varandra hursomhelst? Ett actionspel? Redigerat 4 Mars 2004 av Linnea Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 (redigerat) Ja rekommenderar final fantasy: tactics... Nej det är inte ett spel där man attackerar varandra hur somhelst... Det är ett rut system, varje karaktär kan gå olika många rutor och attackerar olika starkt... Redigerat 4 Mars 2004 av Trunks Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 mario rpg oj det är ju inte till advance.. ö mario and luigi sperstar saga är rätt grymt=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 Castlevania:circle of the moon och Aria of sorrow. Sword of Mana suger, det fick en 4:a av 10 i senaste superplayn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg