Zorro Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 Quote:[Final fantasy : tactics advance till GBA ?]Quote: Det tycker jag me! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 Det är med kasst en femma av tio i superplay. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 man får väll tycka vad man vill. vissa tycker spelet är bra vissa inte. man ska inte alltig lyssna på spel tidningar. man ska bestämma själv om man tycker det är kul eller ej=( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linnea Skrivet 5 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 (redigerat) Nej det är inte ett spel där man attackerar varandra hur somhelst... Det är ett rut system, varje karaktär kan gå olika många rutor och attackerar olika starkt...Alltså inte final fantasy(Som jag förresten prövat på emu, d var riktigt kul :D ) Utan Mario. Och tack, tack, tack! för alla bra spelförslag, vill gärna ha fler men jag ska kolla upp de jag fått. Tack ännu en gång :lol:Castlevania:circle of the moon och Aria of sorrows är tyvärr action spel där man måste attackera bara medan man går...Ett actionspel som jag inte vill eller kan spela(Blir för stressad)...Men tack iallafall! Redigerat 5 Mars 2004 av Linnea Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Lakrits Tomte Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 girra ett mario rpg.du skrev ju till vilken konsol som helst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 x-box rockar!! :lol: :lol: :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KNASEN Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 Oni musha Tactics det värkar vara ungefär som final fantasy det är ett rutspel men man slås för det mästa, det är U.S.As mest sålda spel till GBA Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 e det värt att köpa?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryu Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 Castlevania:circle of the moon och Aria of sorrow. Sword of Mana suger, det fick en 4:a av 10 i senaste superplayn Bry vad det fick? Superplay kan ta sig? Alla som spelat det tycker det är bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linnea Skrivet 6 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 (redigerat) Jag sökte på Onimusha Tactics och den verkar vara samma sak...Men med läbbiga monster :blink: :wacko: . Och 1000 tack Orochimaru!! Final Fantasy verkar jätte bra. :lol: Redigerat 6 Mars 2004 av Linnea Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 jag har inte spelat detta spel, men jag såg de på stan, Breath of Fire, verkar vara ett jättebra rpg-spel!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 jag har inte spelat detta spel, men jag såg de på stan, Breath of Fire, verkar vara ett jättebra rpg-spel!!! Måste kolla upp det B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg