Hoppa till innehåll

Ihjälslagen För Tibia


Yoan

Rekommendera inlägg

Gäst GunsNroses

seriöst. ofta att den sista bilden var verklig. dom har väll photoschopat bilden. tror inte på detta så mkt. ps bilden ser ut och vara målad. och vem tar och lägger ut bilder så här. är inte detta polisens bilder?

 

jag får en konstig känsla av att spela Postal när jag ser domma bilder :D ni vet väll vad Postal är för spel va?

Redigerat av GunsNroses
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Såg bara på två.. :cry: :cry: Spydde sen! Nä skoja men jag hållde på att spy! Killen är i stort behov av psykisk hjälp! Allvarligt, vem dödar någon för Tibia? Själv blev jag scammad och fick lust att slå ner han som scamma mig men.. Det här är äckligt! :unsure:

Redigerat av ArsenalGeek
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

extremt Sjukt Hur Kan Man Gör så? Sätt Han PÅ LivsTids Fängelse

Samtidigt som de kör denna på storbilds-TV dygnet runt:

 

Och vad har det med detta att göra?

 

aja on topic nu:Om man tittar riktigt noga så ser det nästan inte ut som på riktigt,liknar faktiskt en docka med nått rött kletat på.Men om det är sant så är han psykopat som är i behov av vård.Jag började nästan spy av bilderna. Jag hatar han dom som dödar :angry: :(

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

extremt Sjukt Hur Kan Man Gör så? Sätt Han PÅ LivsTids Fängelse

Samtidigt som de kör denna på storbilds-TV dygnet runt:

 

Och vad har det med detta att göra?

 

Man blir physiskt hjärn skadad eller nått, man brukar ofta ha någon blink film eller, ja badger går väll lika bra, drar upp ögonen i en maskin så dom inte kan stänga ögonen och kollar på detta 24/7 efter ett tag så vill man bara att man ska sprängas i små bitar...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Apelsin

Haha jag gillar låten ;D

 

Jag har kollat på bilderna och dem är väldigt hemska, ser ganska fejk ut pa den sista(?) bilden.

Redigerat av Apelsin
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...