CookiePking Skrivet 27 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2008 vet inte vrf men ja blev sugen på att börja spela tibia just nu (aldrig spelat de förut) :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GunsNroses Skrivet 27 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2008 (redigerat) seriöst. ofta att den sista bilden var verklig. dom har väll photoschopat bilden. tror inte på detta så mkt. ps bilden ser ut och vara målad. och vem tar och lägger ut bilder så här. är inte detta polisens bilder? jag får en konstig känsla av att spela Postal när jag ser domma bilder :D ni vet väll vad Postal är för spel va? Redigerat 27 Januari 2008 av GunsNroses Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 28 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2008 (redigerat) Skulle tro att den är verklig, finns ofta folk på plats som tar kort när något sånt här händer, som sagt... Redigerat 28 Januari 2008 av Snake Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 28 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2008 (redigerat) Såg bara på två.. :cry: :cry: Spydde sen! Nä skoja men jag hållde på att spy! Killen är i stort behov av psykisk hjälp! Allvarligt, vem dödar någon för Tibia? Själv blev jag scammad och fick lust att slå ner han som scamma mig men.. Det här är äckligt! :unsure: Redigerat 28 Januari 2008 av ArsenalGeek Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tuffisss Skrivet 28 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2008 extremt Sjukt Hur Kan Man Gör så? Sätt Han PÅ LivsTids FängelseSamtidigt som de kör denna på storbilds-TV dygnet runt: Och vad har det med detta att göra? aja on topic nu:Om man tittar riktigt noga så ser det nästan inte ut som på riktigt,liknar faktiskt en docka med nått rött kletat på.Men om det är sant så är han psykopat som är i behov av vård.Jag började nästan spy av bilderna. Jag hatar han dom som dödar :angry: :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 28 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2008 extremt Sjukt Hur Kan Man Gör så? Sätt Han PÅ LivsTids Fängelse Samtidigt som de kör denna på storbilds-TV dygnet runt: Och vad har det med detta att göra? Man blir physiskt hjärn skadad eller nått, man brukar ofta ha någon blink film eller, ja badger går väll lika bra, drar upp ögonen i en maskin så dom inte kan stänga ögonen och kollar på detta 24/7 efter ett tag så vill man bara att man ska sprängas i små bitar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Apelsin Skrivet 28 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2008 (redigerat) Haha jag gillar låten ;D Jag har kollat på bilderna och dem är väldigt hemska, ser ganska fejk ut pa den sista(?) bilden. Redigerat 28 Januari 2008 av Apelsin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reaper01 Skrivet 28 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2008 men herre gud göra så pågrund av ett tråkigt skit spel....varfan är världen påväg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FD_2 Skrivet 29 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2008 vet inte vrf men ja blev sugen på att börja spela tibia just nu (aldrig spelat de förut) :oHar det och det suger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.