Hoppa till innehåll

Nån Som Har Sett Jerry Springers Show På Tv Där Gästerna Slåss?

Gäst jesper93

Rekommendera inlägg

Gäst jesper93

hej nån som har sett Jerry springers show på tv tycker faktiskt den äger :) hahahahaha speciellt när Gästerna slåss och är sura på varandra

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Denieru

Jo, jag har sett det. Jag älskar det. Gästerna är ju helt j*vla sjuka. Man undrar ju om det är manus ibland, och det lär det ju vara precis som allt annat på TV.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst jesper93

Jo, jag har sett det. Jag älskar det. Gästerna är ju helt j*vla sjuka. Man undrar ju om det är manus ibland, och det lär det ju vara precis som allt annat på TV.

aa håller med hahahaha Gästerna är ju helt j*vla sjuka som springer och slåss igår var det två Dvärgar som slogs hahahahahaha :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Denieru

aa håller med hahahaha Gästerna är ju helt j*vla sjuka som springer och slåss igår var det två Dvärgar som slogs hahahahahaha :lol:

Ja, och ibland klär dem av sig naken och liknande. Men som tur är det ju censur.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst jesper93

En fråga! När går det, vilken kanal, vilken dag? det programmet verkar vara nåt för mig, jag gillar fighter :D

Jerry springer Show går på tv400 men jag vet inte vilken tid men du får kolla på tv400 hela tiden om du har det :) :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

de suger, de låter så här

-PIIIIIIIP YOU PIPIPPPPPPPPPPIIIIIIIIIP

_OMG YOU PIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIP

och publiken skriker:JERRY!JERRY1!JERRY!

-Omygod!Why are they yelling at me? haha

*HAHAAHHHAHAHAHHAAHHAAHHAAHAHHAA*

-Well, what are you fighting about?

-PIIP THA PIIIIP PIIP CAN SUCK MY PIIIP

-OH WELL! LICK MY PIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIP

det är typ Jerry Springer..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...