Hoppa till innehåll

Jag Är Jätte Nervös Vad Ska Jag Göra

Gäst jesper93

Rekommendera inlägg

Gäst jesper93

hej på er en kompis som jag har träffat ska komma till mig nu på söndag hon har aldrig varit hemma hos mig innan och nu ska hon komma hem till mig för första gången jag är skit nervös så vad ska jag göra hjälp snälla :( :(

Redigerat av jesper93
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

För nån vecka sen hade jag också en tjej kompis som jag bara träffat en gång ifrån internet och hon ville komma hem till mig... Först var det skit pinsamt för att man kunde knappt prata xD

Sen gick det bättre men det gick lite snett sen :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst jesper93

STÄDA är oxå ett bra tips :P

så säger min mamma att jag ska göra men jag sa att jag inte ville men det låter som ett bra tips ändå :o :o Redigerat av jesper93
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst JohanFoppa

ska en tjej hem till dig?...lol det var varit tjejer hos mig 2 gr, 2 först, 3 andra gången, det var jag och dem och 2 av mina kompisar, dem satt och glodde på msn medans jag spelade wii-.- du borde inte oroa ihjäl dig allt för mycket, gör dem nått fel kan du ju alltid slå.... ( ps det där med att slå var ett skämt!! )

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Denieru

Ta bort alla pinsamma grejer? Ta inte bort nånting, hon får väl för f*n tycka om dig för den du är.

Heh, jo det är ju trevligt att det ligger kondomer och shit på golvet när en kompis ska komma hem till en.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...