Hoppa till innehåll

Hitta En Msn-kontackt?

Katt

Rekommendera inlägg

Jo, nu är det så att jag har glömt bort mitt lösen och hemligt svar på min gamla msn, och där hadde jag en kontackt som jag nu vill få tag i... Finns det nån sida som man kan söka typ på en del av emailen och sen få fram förslag på hela, eller finns nått annat sett att få tag i en MSN kontackt? Kan det ha lagras nånstans på datan, eller nått?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har du sparat alla kontakter så går det. Har du skickat email till han och fått svar utan att tagit bort e-mailen så går det.

Om han har glömt lösenordet? Berätta mer...

Jo, det har jag oxå hört... Om man har varit inne på hotmail och trycker på "Spara epostaddress och lösen", så kommer man in endån, men nu har jag inte klickat där, bara på Messenger...

Trodde att det liksom sparades loggar nånstans på datorn, men det gör det tydligen inte...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Denieru

Har du sparat alla kontakter så går det. Har du skickat email till han och fått svar utan att tagit bort e-mailen så går det.

Om han har glömt lösenordet? Berätta mer...

Jo, det har jag oxå hört... Om man har varit inne på hotmail och trycker på "Spara epostaddress och lösen", så kommer man in endån, men nu har jag inte klickat där, bara på Messenger...

Trodde att det liksom sparades loggar nånstans på datorn, men det gör det tydligen inte...

Jo, det sparas loggar i datorn om du valt det. Där står alla e-mails och vad du och dem har sagt. Den ska vanligtvis ligga i C:\Users\DITT NAMN\Documents\Mina konversationsloggar

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...